tisdag 13 november 2012

Minnen

Är det medicinen som gör att jag mår sämre? Eller är det bara som vanligt med att jag tänkte jag skulle må bättre? Det som jag märker är bra att jag har lättare att inte äta lika mycket. Innan tröståt jag en massa. Det gör jag inte lika mycket längre, eller jag kan stå emot. Hålla mig till kaffe och ett till två små mål med mat per dag.
Jag skall tvätta snart, finns ingen energi, ingen ork till det ens. Och tänkte laga mat och frysa in. Men jag vill bara krypa in i min fosterställning i duschen.
I morgon skall jag äntligen träffa barnen igen, gud så jag längtar så jag dör nästan. Skall bli mysigt. Funderar på att baka pepparkakor eller chokladbollar.
Pepparkaksbak blir det nog i morgon. :-)
Man kan aldrig baka eller äta för mycket pepparkakor.

Tvätta var det..

Pratade med någon sjuksköterska förut.. Men hon fattade inte vad jag menar med medicinen.. Hon återkommer på torsdag.. Ja jo tack för den. Hur skall jag överleva till dess??
Ensam ensam ensam.. Men idag skall jag tvätta och försöka städa och laga mat..
I morgon skall jag träffa barnen.
På torsdag skall jag träffa en gammal bästa vän på kvällen och ta en fika, det skall faktiskt bli jätte mysigt! Något jag ser fram emot mycket. Då vi har tänkt detta i flera år, och en dag stod hon där bredvid mig på bussen.

Jag vill ha ett jobb, och pengar. Som Jr Eric sa innan han dog. Hade svårt för han i början men han var jävligt skön och trevlig. Synd att han krocka. :(

Träffade han på Storan i Göteborg första gången med Storsien, en kväll jag sent kommer glömma.

Oj vad mycket minnen det blev här nu.
Fan vad jag hatar när viktiga personer försvinner ut ur mitt liv.

Nu skall jag kolla med kompisen som skall med till barnen i morgon om hon är sugen på att baka pepparkakor, känner jag henne rätt kommer hon äta upp degen så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar