måndag 19 november 2012

Det känns lite bättre idag.

Idag känns saker lite bättre. Jag känner mig lite lugnare.
När jag vaknade idag mådde jag inte alls bra, mådde jätte illa och huvudvärk.
Men har tagit både illamående tablett och alvedon nu, som börjar hjälpa.

Och framför allt har jag fått sova! Det går inte att beskriva hur skönt det var att sova hela natten. Jag och killen la oss och kolla på Dexter, jag somnade inom fem minuter. Eller så var det bara mysigt, jag gillar närhet.

Halv sju gick jag upp idag, och fått städat lite och packat en massa Tradera paket. Känns riktigt bra att redan klockan nio fått gjort en massa saker. Börjar medicinen fungera? Åt förvisso ingen igår..

Dock hoppas jag verkligen huvudvärken blir bättre.. En dusch frukost och kaffe kanske löser det?

Sen måste jag bara ringa läkaren och lägga fram alla mina intygs-papper (påminnelse till mig själv).

Nu måste jag tvätta av ansiktsmasken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar