onsdag 14 november 2012

Go whit the flow.

Hur älskar man lagom?
Något jag bara vill göra och vara är lagom.
Jag vill bara passa in, smälta in.. Go whit the flow.

Jag vill bara veta att jag är älskad, för den jag är.
Men jag måste ha bekräftelse, hela tiden.
Jag hatar EX, dessa jävla ex, vad vet jag om dom?
Och varför alltid vara så trött efter jobbet.. :(
Jag vill ha uppmärksamhet, jag vet.. Jag är krävande.
Jag kommer sabba detta med. Jag sabbar ju allt.

Nu har jag ont i magen med efter ätit en massa pepparkakor. :(

Ikväll skall det bakas pepparkakor, det skall faktiskt bli roligt.

1 kommentar:

  1. lagom är ett svårt ord, hur blir det lagom kan man älska någon lagom nej tror inte det. Ordet lagom är lite för litet för mig tror jag det är mera antingen eller det funkar det med, men kanske kan man träna sig i lagom

    SvaraRadera