lördag 12 januari 2013

Hur gör man?

Vad gör man när man bara är?
Grannen väckte mig vid halv 10 i morse så tog vi en promenad i ca en timma.
Sen kom jag hem, och ätit, frukost och godis..
Jag är så trött, och behöver greja.. Men med vad? Har INGEN ork att diska, dammsuga eller något. Druckit två stora cappuccino.
Skulle gärna gott till gymmet, men har inte råd med gymkort.
Pojkvännen är hemma och är sjuk, jag hoppas inte jag har blivit smittad.
Jag är LIVRÄDD för alla sjukdomar..
Jag borde idag:


  • Tvätta
  • Dammsuga
  • Skura badrum
  • Byta lampan som gick sönder
  • Fixa alla grejer i badrummet eftersom renoveringen där inne blev klar i onsdags.
  • Köpa krokar
  • Diska
  • Sätta upp gardiner


Tror ni jag kommer göra allt det? Nej, för hälften vet jag inte ens hur man gör =/ Hur använder man tex en borrmaskin?

Min mamma kommer snart förbi också, jag orkar inte! Eller så har pojkvännen smittat mig? Så trött och vill sova, men sover jag nu somnar jag inte sen. Är jag vaken nu äter jag bara godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar